close

[Verse 1]
I was 19 and you were 23 and

那年,我十九歲和二十三歲的你

We stayed in Number 4 Ferdinand Street

我們一起待在費迪南第四大道上

We spent five talking about our lives

我們一起談了五次那些關於我們的日子
But we'd talked like that about a thousand times

但是那就像我們已經聊過上千次天
And I'm bored of all that
而我對一切已經感到厭倦


[Chorus]
You used to tell me that

你曾和我說過
Love is a lottery

愛情就像是樂透
And you got your numbers

於是你將你所有的一切
And you're betting on me

全部都賭在我身上
You used to say that

你曾和我說過
Love is a game

愛情就像是一場遊戲
But you got your numbers

但是你將你所有的一切
And you're betting on me

全部都賭在我身上

[Verse 2]
I'll tell you about a guy

我將和你提起一個男生
That I've been with

我一直在一起的那個
And you ask "How old as he?"

你問「 他幾歲呢? 」
And I laugh "26"

我大笑答道 : 26
"Nah but he’s thirty

吶,不過應該是三十啦
How messed up is that?"

這該有多糟?
"Oh, forget it" he says

「 噢,忘了吧 」他說
"I'm a jealous man

And I don't want to talk about that

我是一個善妒的男子,而我不想再談論這一切

[Chorus]
You used to tell me that

你曾和我說過
Love is a lottery

愛情就像是樂透
And you got your numbers

於是你將你所有的一切
And you're betting on me

全部都賭在我身上
You used to say that

你曾和我說過
Love is a game

愛情就像是一場遊戲
But you got your numbers

但是你將你所有的一切
And you're betting on me

全部都賭在我身上
Are you still betting on me?
你仍會全部都賭在我身上嗎?


[Bridge]
Hold on, my dear

親愛的,等一下

Hold on real tight

緊緊抓住我啊
It's just a numbers game

這只是一個遊戲
In my mind

在我心中
And we've been here a thousand times

我們已經在這個處境上千次了
A thousand times

A thousand–
上千上千次


[Chorus]
You used to tell me that

你曾和我說過
Love is a lottery

愛情就像是樂透
But you got your numbers

但是你將你所有的一切
And you're betting on me

全部都賭在我身上
You used to say that

你曾和我說過
Love is a game

愛情就像是一場遊戲
But you got your numbers

但是你知悉所有的底細
And you'll play it anyway

無論如何都會玩下去
You used to tell me that

你曾和我說過
Love is a lottery

愛情就像是樂透
But you got your numbers

但是你將你所有的一切
And you're betting on me

全部都賭在我身上
You used to tell me that

你曾和我說過
Love is a lottery

愛情就像是樂透
But you got your numbers

但是你將你所有的一切
And you're betting on me

全部都賭在我身上
Are you still betting on me?

你仍會全部都賭在我身上嗎?
 

 

⚓本文作者保留一切著作權,禁止所有轉載形式。⚓

arrow
arrow
    文章標籤
    歌曲翻譯
    全站熱搜

    Half. 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()